Οι αρχές μίας επιτυχημένης digital marketing καμπάνιας

H οικονομική κρίση και οι νέες τεχνολογίες συντέλεσαν στην δημιουργία μιας νέας τάξης πραγμάτων στον χώρο της επικοινωνίας. Τα τρέχοντα δεδομένα δημιούργησαν και νέες ανάγκες με το digital marketing να πρωτοστατεί μεταξύ των εργαλείων ανάπτυξης μίας επιχείρησης που έχει ως κύριους στόχους της την αύξηση των πωλήσεων και την αναγνωρισιμότητα της μάρκας της.

Έρευνες θέλουν το 50% των επιχειρήσεων να δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στο engagement των καταναλωτών προς τα προϊόντα και το brand τους, γεγονός που αποδεικνύει ότι η αγορά αντιλαμβάνεται όλο και περισσότερο τις νέες τάσεις κι αρχίζει να ανταποκρίνεται σε αυτές, ενώ το 69% των επιχειρήσεων δηλώνει έτοιμο να αυξήσει τις δαπάνες του στο digital marketing.

Με τα social media ως θεμέλιο λίθο ανάπτυξης, oι «ηγέτες» διακρίνονται για την χρήση του συνόλου τους και όχι μόνο του facebook όπως συνηθίζεται στοχεύοντας στο engagement του κοινού τους αλλά και του customer care. Ωστόσο το άγχος της επιτυχημένης συνταγής της ψηφιακής διαφήμισης οδηγεί τις επιχειρήσεις σε αδιέξοδο και σε μία αέναη αναζήτηση των επαγγελματιών που θα τους βοηθήσουν να πραγματοποιήσουν με επιτυχία μια digital marketing καμπάνια.

Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης digital marketing καμπάνιας;

thinkbag.eu digital marketing

  1. Ξεκάθαροι στόχοι.

Η εκάστοτε επιχείρηση οφείλει να ξεκαθαρίσει εξαρχής τους στόχους της. Πρόκειται για ένα από τα πιο βασικά στοιχεία μίας ψηφιακής marketing καμπάνιας, για να καθορίσουν την κατεύθυνσή της και την γενικότερη στρατηγική που θα ακολουθηθεί.

 

  1. Πλάνο.

Για να επιτευχθούν οι επιδιωκόμενοι στόχοι πρέπει να υπάρχει ένα ξεκάθαρο πλάνο, που θα περιλαμβάνει, από το χρηματικό ποσό που θα διαθετεί, τον καθορισμό του κοινού που θα στοχεύσει, τον τρόπο με τον οποίο αυτό θα συμβεί αλλά και τα μέσα που θα «επανδρωθούν» γι’αυτό το σκοπό.

 

  1. Στοχευμένη επικοινωνία του brand.

Mία γενικευμένη και πεζή επικοινωνία θα φέρει κάθε άλλο παρά τα επιθυμητά αποτελέσματα. Για να συσχετιστεί το κοινό με το brand οφείλουμε να το επικοινωνήσουμε με τέτοιο τρόπο ώστε να στοχεύει στο συναίσθημα του κοινού μας. Μία τέτοια προσέγγιση θα βοηθήσει και θα ενδυναμώσει τα αποτελέσματα της digital marketing καμπάνιας σας.

 

 

  1. Το κοινό σε πρώτο πλάνο.

 

Για να προσελκύσετε το κοινό σας πρέπει να ακολουθήσετε μία σειρά τακτικών μεθόδων που θα βελτιώσουν την κατάταξη του site στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αυτό θα το κατορθώσετε όχι μόνο προωθώντας την επιχείρησή σας μέσω ενός facebook fan page αλλά και μέσω επικοινωνίας με emails, τακτικά άρθρα σε blog, συχνή παρουσία στα social media αλλά και διενεργώντας πληρωτέες καμπάνιες.

 

  1. Φωτογραφίες και βίντεο στα όπλα.

 

Το ίντερνετ είναι πρωτίστως εικόνα. Όλο και περισσότερες φωτογραφίες και βίντεο επιστρατεύονται στα  social media για την προώθηση διαφόρων υπηρεσιών και επιχειρήσεων με στόχο την προσέλκυση μεγαλύτερου κοινού. Το ίδιο οφείλετε να κάνετε για να ενδυναμώσετε και την δική σας καμπάνια και να κατορθώσετε την συσχέτιση του κοινού με το προϊόν σας.

 

  1. Συνέπεια.

 

Η συνέπεια είναι συνώνυμη της αξιοπιστίας και της αυθεντικότητας της καμπάνιας σας. Μεταδίδοντας μηνύματα σε μία σταθερή συχνότητα επιτυγχάνετε την εμπιστοσύνη του κοινού σας, μεγιστοποιώντας την αναγνωρισιμότητα του brand σας.

 

 

Πηγή: thinkbag.eu