Πάγκοι καταστημάτων

Παγκοι καταστηματων: ο ευκολος τροπος να αναδειξετε τα προϊοντα σας

Η σωστή και όμορφη παρουσίαση του εμπορεύματος είναι το άλφα και το ωμέγα για ένα κατάστημα. Η προσέλκυση πελατών εξαρτάται στο μέγιστο βαθμό από ψυχολογικούς παράγοντες και το πώς θα νιώσει ο πελάτης μόλις μπει στο μαγαζί. Έτσι, είναι ιδιαίτερα σημαντικό τα προϊόντα να παρουσιάζονται με τρόπο που θα τραβήξουν την προσοχή του υποψήφιου πελάτη και θα τον κάνουν να θελήσει να τα αγοράσει. Πάγκοι καταστημάτων, ράφια, βιτρίνες και εκθετήρια ρίχνονται στην προσπάθεια αυτού του στόχου, όμως δεν αρκεί η καλή θέληση του καταστηματάρχη αλλά και η γνώση κάποιων βασικών κανόνων, οι οποίοι θα αναδείξουν τα εμπορεύματα αποδοτικά και αποτελεσματικά.

Επιλέξτε ένα concept

Οι πάγκοι καταστημάτων είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο πελάτης μόλις μπει μέσα στο μαγαζί και πρέπει όχι μόνο να τραβήξουν το βλέμμα του αλλά και να το κρατήσουν για κάποια ώρα. Για να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει τα αντικείμενα να συνδέονται συνεκτικά μεταξύ τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει οπωσδήποτε να είναι ομοειδή, αλλά να παρουσιάζουν μία κεντρική ιδέα. Για παράδειγμα, σε ένα κατάστημα με ρούχα ο κάθε πάγκος καλό είναι να έχει διαφόρων ειδών ρούχα, τα οποία αν φορεθούν μαζί θα δημιουργούν ένα ξεχωριστό στυλ.

Πάγκος καταστημάτωνΤο παραφορτωμένο σχεδόν ποτέ δεν είναι ελκυστικό

Πολλές φορές οι καταστηματάρχες στην αγωνία τους να δείξουν στους υποψήφιους πελάτες όσο πιο πολλά προϊόντα γίνεται παραφορτώνουν τους πάγκους καταστημάτων, με αποτέλεσμα αυτοί να φαίνονται έπειτα υπερβολικοί και παράταιροι. Η λιτότητα επιβραβεύεται και αυτό διότι τα προϊόντα μπορούν να είναι ελκυστικά, μόνο αν είναι αραιά τοποθετημένα πάνω στον πάγκο, ώστε να αναδεικνύονται. Θυμηθείτε: less is more!

Ανανεώστε συχνά τους πάγκους

Ό,τι ισχύει για τις βιτρίνες και τα εκθετήρια, ισχύει και για τους πάγκους καταστημάτων. Πρέπει να ανανεώνονται συχνά, ακόμα και αν δεν αλλάζουν τα προϊόντα. Δεν χρειάζεται δηλαδή να έχετε καινούρια παραλαβή, για να αλλάξετε την εμφάνιση των πάγκων του καταστήματός σας. Αυτό μπορείτε να το κάνετε τοποθετώντας άλλα προϊόντα ή μεταβάλλοντας το concept. Έτσι, ο πελάτης, ο οποίος επισκέπτεται συχνά το μαγαζί σας, δεν θα βαρεθεί αλλά αντίθετα θα αισθανθεί ότι κάθε φορά έχει και κάτι νέο να περιμένει και να ανακαλύψει.

Φροντίστε για την απόλυτη καθαριότητα και τάξη των πάγκων

Είναι αυτονόητο αλλά πρέπει να ειπωθεί εμφατικά. Οι πάγκοι καταστημάτων πρέπει να λάμπουν από καθαριότητα. Όποιο και αν είναι το προϊόν που θέλετε να προωθήσετε, δε νοείται να μη βρίσκεται αυτό πάνω σε επιφάνειες καθαρές και λαμπερές. Παράλληλα, πρέπει οι πάγκοι καταστημάτων να είναι τακτοποιημένοι, πράγμα με το οποίο, ειδικά αν έχετε ρούχα, θα πρέπει να ασχολείται σε μόνιμη βάση ένας υπάλληλος, για να διπλώνει και να τακτοποιεί τα ρούχα.

Σημασία έχει να τραβούν την προσοχή τα προϊόντα και όχι οι πάγκοι

Οι πάγκοι καταστημάτων είναι το μέσο, για να αναδειχθούν τα εμπορεύματα. Έτσι, δεν είναι πάντα καλό να έχετε στο μαγαζί σας πάγκους καταστημάτων σε πολύ ξεχωριστά σχέδια, διότι μπορεί αυτοί να κλέψουν την παράσταση. Λιτοί, όμορφοι, καθαροί και τακτικοί πάγκοι καταστημάτων είναι η καλύτερη λύση, για να πλαισιώσετε τα προϊόντα σας.

Πηγή:Kmstoredesign.gr