Όλοι οι επιχειρηματίες γνωρίζουν ότι η ανακαίνιση καταστημάτων πρέπει να γίνεται, ανάλογα και με το είδους του μαγαζιού, κάθε 3-8 χρόνια το αργότερο. Μόνο έτσι θα επέλθει η απαραίτητη ανανέωση που θα κρατήσει την επιχείρηση στο επίκεντρο του αγοραστικού κοινού και θα του φέρει τη διάθεση να ξοδέψει χρήματα, για να αγοράσει κάτι. Κακά τα ψέματα, οι πελάτες είναι απαιτητικοί, βαριούνται εύκολα και πλέον διστάζουν πολύ να βάλουν το χέρι στην τσέπη. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τους δίνετε συχνά κάτι διαφορετικό και ελκυστικό. Αυτή η συμβουλή δεν αφορά μόνο τα προϊόντα σας αλλά και γενικά το χώρο, στον οποίο αυτά βρίσκονται. Από την άλλη, με την οικονομική κρίση να κρατεί καλά είναι πολύ πιθανό να σκέφτεστε πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να μην προβείτε στην πολυπόθητη ανακαίνιση του καταστήματός σας. Εμείς σας προτείνουμε να κάνετε κάτι ενδιάμεσο. Να προχωρήσετε σε κάποιες ανέξοδες ή αρκετά οικονομικές αλλαγές ανακαίνισης καταστημάτων, οι οποίες δεν θα σας βγάλουν εκτός προϋπολογισμού, αλλά θα σας φέρουν την πολυπόθητη ανανέωση.
Τοίχοι
Η αλλαγή στους τοίχους αποτελεί μια πολύ μεγάλη αλλαγή σε ένα κατάστημα, όσο απλή και αν φαίνεται, και γι’ αυτό είναι από τις βασικότερες εργασίες στην ανακαίνιση καταστημάτων. Μπορείτε, μάλιστα, να βάψετε τον ένα τοίχο σε πιο σκούρο εκκεντρικό χρώμα, ώστε να αναδείξετε ένα συγκεκριμένο σημείο του μαγαζιού. Ειδικά αν τα χρώματα είναι τελείως διαφορετικά από πριν, πολύ διαφορετική θα είναι και η συνολική εντύπωση σε όσους περνούν το κατώφλι του καταστήματος.
Υφάσματα
Τα υφάσματα στις καρέκλες και τους καναπέδες είναι τα πρώτα που φθείρονται, ειδικά στα μαγαζιά εστίασης, και μπορούν να δώσουν την αίσθηση της εγκατάλειψης, αν δεν είναι περιποιημένα. Το καλό είναι ότι η αλλαγή τους δεν κοστίζει πολύ, αλλά έχει θεαματικά αποτελέσματα. Τολμήστε το και μη μείνετε στην παραδοσιακή σας αντίληψη. Ενημερωθείτε για τις τελευταίες τάσεις της μόδας στα μοτίβα και ντύστε τα έπιπλά σας με κάτι μοντέρνο που αντανακλά το ύφος της επιχείρησής σας.
Αποθηκευτικοί χώροι
Ο μεγαλύτερος εχθρός ενός καταστήματος είναι η ακαταστασία. Σε κανέναν δεν αρέσει να μπαίνει σε ένα μαγαζί, στο οποίο τα προϊόντα δεν είναι οργανωμένα και τακτικά. Πέρα από το ότι δεν μπορεί να βρει αυτό που θέλει, μια τέτοια εικόνα σίγουρα δεν τον προσελκύει, για να ψωνίσει. Για αυτό, σας προτείνουμε να επενδύσετε σε έπιπλα που σας βοηθούν να οργανώσετε τα προϊόντα σας, όπως επιτοίχια ράφια και βιτρίνες, έπιπλα τα οποία πρέπει φυσικά να είναι απόλυτα καθαρά και όχι παραφορτωμένα.
Λάμπες
Οι λάμπες που έχετε μέσα στο κατάστημά σας συνδέονται άμεσα με τη θαλπωρή του χώρου αλλά και τη διακόσμησή του. Είναι πολύ σημαντικό να έχετε τον κατάλληλο φωτισμό, ανάλογα με το προϊόν που πουλάτε. Αποφασίστε αν θέλετε να έχετε ήπιο και ατμοσφαιρικό φωτισμό μέσα στο μαγαζί σας ή αν προτιμάτε να στηριχθείτε στη διαύγεια και την ακρίβεια με έντονο φως. Εκτός από αυτό, όμως, οι λάμπες θα δώσουν έναν ξεχωριστό τόνο στο κατάστημά σας χωρίς ριζική ανακαίνιση και χωρίς να κοστίζει πολλά χρήματα η αλλαγή τους.