ανακαινιση καταστηματων ρουχων

Ανακαινιση καταστηματων: 4 χρησιμα tips για διακοσμητες και αρχιτεκτονες

Η ανακαίνιση καταστημάτων έχει πολλαπλά οφέλη για όλους. Από τη μία, το brand ανανεώνεται και μπορεί να επικοινωνήσει καλύτερα τους στόχους και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του με αποτέλεσμα να αυξάνονται τα κέρδη και να υπάρχει απτή επιστροφή στην επένδυση. Έτσι, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος βγαίνει κερδισμένος, κάτι που προκύπτει και από το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι μέσα στο ανακαινισμένο κατάστημα δουλεύουν πιο ευχάριστα και άρα πιο αποδοτικά. Φυσικά, μια ανακαίνιση καταστημάτων επηρεάζει και τους πελάτες, οι οποίοι ψωνίζουν σε ένα πιο όμορφο περιβάλλον που ευνοεί την εύκολη μετακίνηση και την άμεση εξυπηρέτηση. Συνεπώς, είναι όλοι κερδισμένοι. Για να επιτευχθούν, όμως, όλα τα παραπάνω, θα πρέπει η ανακαίνιση του καταστήματος να γίνει σωστά, ολοκληρωμένα και πρωτότυπα. Πώς θα το καταφέρετε αυτό; Με τα παρακάτω χρήσιμα tips που απευθύνονται τόσο σε αρχιτέκτονες όσο και σε ιδιοκτήτες καταστημάτων.

Φτιάξτε ένα πλάνο

Το πρώτο και σημαντικότερο βήμα στην ανακαίνιση καταστημάτων είναι να φτιάξετε ένα ολοκληρωμένο πλάνο, το οποίο θα περιλαμβάνει όλα τα βήματα που πρέπει να γίνουν, τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν και το budget. Ένα οργανωμένο σχέδιο δεν έχει να κάνει μόνο με τη χρονική προετοιμασία και τη θέσπιση χρονοδιαγράμματος για κάθε επιμέρους στόχο. Αποτελεί κυρίως μια λεπτομερή έρευνα αγοράς, η οποία έχει μελετήσει τον ανταγωνισμό και τις ανάγκες των πιθανών πελατών, ώστε να ξέρει τι ακριβώς πρέπει να γίνει στην ανακαίνιση, πότε και με ποιον τρόπο.

Δημιουργήστε την ομάδα σας

Η ομάδα των ανθρώπων που θα φέρει εις πέρας την ανακαίνιση του καταστήματος είναι ίσως το σημαντικότερο κεφάλαιο της δουλειάς μαζί με τα υλικά. Σίγουρα παίζει το μεγαλύτερο ρόλο ο αρχιτέκτονας ή ο διακοσμητής εσωτερικών χώρων που θα επιμεληθεί το project, όμως τόσο αυτοί που θα το σχεδιάσουν όσο και αυτοί που θα το υλοποιήσουν έχουν κομβική σημασία, ώστε να ολοκληρωθούν όλα στην ώρα τους, σωστά και σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό.

Ρωτήστε τη γνώμη πολλών ανθρώπων

Στα τελικά σχέδια καλό είναι να ενσωματωθεί η γνώμη πολλών διαφορετικών ανθρώπων, έτσι ώστε το αποτέλεσμα να πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο στις επιθυμίες και τις ανάγκες του target group. Εκτός, λοιπόν, από την επαγγελματική άποψη του διακοσμητή, χρήσιμες μπορεί να είναι και οι απόψεις αυτών που δουλεύουν στο κατάστημα, καθώς και των πελατών. Ιδανικά, σας προτείνουμε να φτιάξετε ένα ερωτηματολόγιο για το πώς θα ήθελαν οι πελάτες το χώρο και να το προωθήσετε στα social media, ώστε να πάρετε ιδέες.

Επαγγελματική τοποθέτηση προϊόντων

Στην ανακαίνιση καταστημάτων παίζει πολύ μεγάλο ρόλο να έχετε μελετήσει προσεκτικά τη συμπεριφορά των καταναλωτών, όταν μπαίνουν στο μαγαζί. Σε ποιο σημείο του συγκεντρώνονται για περισσότερο χρόνο, πού είναι οι μεγαλύτερες ανάγκες φωτισμού, πού έχει παρατηρηθεί ότι μπορεί να δημιουργηθεί κίνηση και απαιτείται μεγαλύτερος χώρος; Αυτές και άλλες ερωτήσεις θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα κατάστημα, το οποίο όχι μόνο θα είναι όμορφο αλλά κυρίως βολικό για όποιον εισέρχεται σε αυτόν. Έτσι, η επιστροφή στην επένδυσή σας, δηλαδή το ROI, ένας κοινός και χρήσιμος δείκτης στο marketing, θα αυξηθεί.

 

Πηγή: Κmstoredesign.gr