Marketing, Επιχειρήσεις

Πως θα πουλησετε κοσμηματα online: 5 πανευκολα tips επιτυχιας

Η βιομηχανία της πώλησης κοσμημάτων online είναι τεράστια. Στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, υπάρχουν χιλιάδες ψηφιακά καταστήματα που παρέχουν μια τεράστια συλλογή από κοσμήματα σε μεγάλο εύρος τιμών. Το θέμα είναι πώς θα μπορέσετε να διαφοροποιηθείτε και να πετύχετε. Διότι πολλά καταστήματα υπάρχουν, όμως λίγα από αυτά είναι πραγματικά επιτυχημένα και καταφέρνουν να συγκεντρώσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Πώς θα μπορέσετε, λοιπόν, να το καταφέρετε αυτό, να έχετε ένα αισθητικά όμορφο site με κοσμήματα online και να το δείτε να βγάζει κέρδος;

Σωστή παρουσίαση προϊόντων

Μπορεί να ακούγεται αυτονόητο, όμως δεν είναι. Το 90% του e-shop σας είναι η παρουσίαση των προϊόντων αφού ισχύει κι εδώ ο κανόνας ότι “η πρώτη εντύπωση είναι αυτή που μετράει“. Στα online κοσμήματα αυτό σημαίνει βασικά δύο πράγματα. Αφενός ποιοτικές φωτογραφίες με καλό φωτισμό που θα αναδεικνύουν τα στοιχεία και τα χρώματα κάθε κοσμήματος. Αφετέρου κείμενα που θα εξηγούν στο χρήστη περί τίνος πρόκειται με αρκετές λεπτομέρειες και αφήγηση που θα προκαλεί το ενδιαφέρον.

εξειδίκευση-στην-πώληση-online

Εξειδίκευση και ποικιλία

Μπορεί τα δύο αυτά χαρακτηριστικά να ακούγονται αντιφατικά, όμως δεν είναι. Στόχος σας πρέπει να είναι να έχετε μια εξειδίκευση σε έναν τομέα κοσμημάτων. Δεν είναι εφικτό, για παράδειγμα, να πουλάτε statement κολιέ μαζί με μονόπετρα δαχτυλίδια, γιατί απευθύνεστε σε ετερόκλητα target groups. Καλό είναι να διαλέξετε ένα συγκεκριμένο στυλ και σε αυτό να έχετε τόση ποικιλία, ώστε ο υποθετικός πελάτης να μη γίνεται να μη βρει αυτό που ψάχνει.

Ακαταμάχητες προσφορές

Οι προσφορές σπανίως είναι κερδοφόρες για το κατάστημα, όμως έχουν άλλο σκοπό, να κρατήσουν το χρήστη στο e-shop και να κερδίσουν τη συμπάθειά του. Οπότε είναι απαραίτητο να έχετε κάποιον τομέα με κοσμήματα online σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Μπορείτε ακόμα να προσελκύσετε την προσοχή με έτοιμα σετ που χρησιμεύουν ως δώρα. Έτσι, θα χτίσετε μια πολύ καλή πελατειακή βάση.

online-sales

Συνεχής ανανέωση

Μπορεί τα κοσμήματα κάθε σεζόν να ανεβαίνουν στο site μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι ξεμπερδέψατε και ότι μετά μπορείτε να αφήσετε το e-shop να κινηθεί μόνο του. Η ανανέωση είναι αυτή που θα κρατήσει την επαφή με τους χρήστες. Νέα προϊόντα ανάλογα με διαφορετικά γεγονότα κάθε εποχής (π.χ. Halloween, Χριστούγεννα, Άγιος Βαλεντίνος), ροή με ενδιαφέροντα άρθρα στο blog και φυσικά συχνή επαφή με το κοινό σας στα social media είναι η βασική αρχή για πετυχημένη λειτουργία του ψηφιακού καταστήματός σας.

Διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό

Το να διαφοροποιηθεί κανείς από τον ανταγωνισμό και να καταφέρει να αποκτήσει τη δική του πιστή πελατεία δεν είναι κάτι καθόλου εύκολο. Το ζητούμενο είναι να δώσετε ένα λόγο παραπάνω στο κοινό σας να αγοράσει κάποιο κόσμημα. Τέτοιοι λόγοι, εκτός από τις πολύ χαμηλές τιμές, μπορεί να είναι το να προμηθεύεστε κοσμήματα από fair trade ή κοσμήματα με οικολογικά υλικά. Μεγάλη άνθιση γνωρίζουν και τα κοσμήματα με φιλοζωικά μηνύματα ή αυτά που φτιάχνονται κατά παραγγελία με κάποια συγκεκριμένη λέξη ή σχέδιο.

Μπορείτε να πάρετε περισσότερες ιδέες από το Etsy, που αποτελεί την πιο επιτυχημένη πλατφόρμα παγκοσμίως για προώθηση online κοσμημάτων, καθώς και από διάφορα προσεγμένα και πρωτότυπα ελληνικά online καταστήματα με κοσμήματα, όπως το Jewel Stories.